Tuesday, October 21, 2008

saya x percaya

peh,biar betul..
rase mcm x percaya la plak..
mcm mane la aku bole nk jadi rajin go blog ni..

kalo dulu time petang2 cam ni duk main futsal je..
seronok jgk la dapat mendribble dan mengole bdk2 ni..
walaupn x starball tp, sape yg x knal epoi the king of volley..

tapi dh skang ni asal petang je hujan,asal hujan je petang..
terpaksa la aku cari hobi yang mmg confirm x kne hujan yg kalo kne nnt akhirnya dapat mengakibat masalah hidung tersumbat dan terlebih cecair plak..

bkn ape,wireless utm ni kalo setakat ari2 pakai buat bukak friendster ngan ym je bosan jgak..mmg xkn abes..
tp aku xde la ketagihan friendster 2 mcm bebudak ni yg sampai bole ade friend drpd filiphine yg cun2 mcm heroin crite pengako sayo 2..


kalo ade sesape yg tersinggah dan membaca page aku ini sambil mengexpresikan rasa kagum dan minat kn bangga jgk aku nnt..

2 comments:

miss kecik said...

epoi the king of volley..
kuing kuing kuing...

lyana rosli said...

welcome to blog world!
btw,nice blog..
:)