Friday, October 24, 2008

ape,ingat aku heran sangat ke..

aku heran...

asal aku jalan2 je nek motosikal wave 100 oren berstiker go!!!! aku dlm utm ni mesti akan terserempk la dgn pemboceng motosikal lain yg berkuasa lebih rendah atau tinggi skit drpd aku..
itu mmg aku x heran la..

tp yg aku jadi herannye ialah apabila ternampak ramai plak perempuan yg membonceng di belakang bersama penunggang lelaki..
first assumption aku mmg ramai la kot agaknya warga utm ni yg ade adik beradik atau keluarga yg sama2 belajar sekali dalam utm ni..

tp sejauh manakah kebenaran assumption yg aku buat 2?
apakah basis aku 2 tepat? ref state mane yg aku pakai?
dh box kn ke final answer aku 2?
adakah aku dh follow s.o.p(standard operation procedure)?

mungkin perkara yg ingin aku tulis dalam blog kali ini akan menyebabkan populariti aku di kalangan kaum hawa menurun..
ahh,persetan kn itu semua..

HORMATI HAK WANITA ISLAM
Si dia masih lagi berada di bawah tanggungjawab bapanya. Tetapi adakah anda keluar dengannya atas pengetahuan bapanya? -TIDAK-

Adakah anda tahu bahawa perlakuan anda keluar berduaan dengannya walaupun di tempat awam adalah mendekati zina? -TIDAK-

Adakah anda tahu bahawa perlakuan anda duduk berduaan bersama dia di atas bangku di tempat awam akan menimbulkan fitnah? -TIDAK-

Adakah anda tahu bahawa sebenarnya maruah si dia sebagai seorang wanita Islam sebenarnya sudah ternoda apabila anda berjalan berduaan dengannya? -TIDAK-

Jika anda seorang abang kepada seorang dara yang sedang meningkat dewasa, adakah anda akan membenarkan adik anda itu keluar dengan jantan lain, duduk di kerusi yang sama, berjalan berduaan, berjoging bersama tanpa kehadiran orang ketiga?

Anda hipokrit jika anda tidak membenarkan adik anda berbuat demikian tetapi pada masa yang sama anda bersedapan dengan perempuan lain. Alangkah teruknya anda!

dh x heran...

3 comments:

Amirul Syafiq Mahadi said...

wwwooooooooooo.....
mengambil hak cipta terpelihara..haha

aku xtw said...

sorg buat sumer nk buat...
mana ble kalah dgn org lain...
tu psl populasi increasing

insan~lupe je memanjang...

aku xtw said...

populasi yg naek motor berdua ye...