Wednesday, October 22, 2008

eleh,buat blog plak die ni..

aku percaya...

mesti ade la segelintir drpd kalangan masyarakat yg akan mengungkapkan kata2 seperti "eleh,buat blog plak die ni","ngada2 je" atau "xde keje la 2" atau lain2 ayat sindiran bila masuk blog aku ni..

aku bkn ape,google buat blog ni untuk sape lg?mesti la x lain x bkn untuk aku..
rugi la kalo kita x gunakan kemudahan yg diorng dh pnat2 buat untk kita ni..
bnyak jgk benefit die..
lg pn aku tengok remaja2 sekarang mmg ramai yg dh ade blog ni..
aku pn x nk la ketinggalan..kang x up to date plak..
so, skang ni sape sebenarnye yg ngada2 dan xde keje kalo bkn korang sendiri jgk kn..

oleh itu,viewer2 sekalian stop la menyindir yindir 2 sama ada di belakang atau pn dalam hati sendiri..
support la skit remaja2 melayu nk yg nk maju cam aku ni..

dh percaya?

3 comments:

Amirul Syafiq Mahadi said...

teruskan beb!
wa support lu:)

Eric. said...

salam,

thanks for your visit to my blog.

and yea, keep on bloggin'. :)

tiArA EmiLY said...

ye..
sy pon support gak,
ske cara saudara publish post kat sini,
semoga berjaya menyampaikan wadah
ilmiah buat semua~